Հիշել նախագիծը
«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ԴԱՏԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ԵՎ «ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱԿԱՆ ԴԱՏԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԵՎ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔՆԵՐԻ ՆԱԽԱԳԾԵՐ
-
3 - Կողմ
-
19 - Դեմ
Ամփոփաթերթում ներառվում են նախագծի վերաբերյալ ներկայացված բոլոր բովանդակային առաջարկությունները, առցանց գրվածները` 2 աշխատանքային օրվա, էլ. փոստով ուղարկվածները` 10 աշխատանքային օրվա ընթացքում
h/h | Առաջարկության հեղինակը, ստացման ամսաթիվը | Առաջարկության բովանդակությունը | Եզրակացություն | Կատարված փոփոխությունը |
---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |
1 | Տիգրան Ստեփանյան 13.04.2024 15:37:34 | ՔԴՕ փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին նախագծի 4-րդ հոդվածի վերաբերյալ դիտողություն․ Որպես դատական սանկցիա Դատավարական իրավունքի իրականացման ցանկացած սահմանափակումն անթույլատրելի է և հանդիսանում է իրավունքի հիմնարար խախտում։ Առաջարկում եմ հոդվածը բացառել։ | ||
2 | Տիգրան Ստեփանյան 13.04.2024 15:37:44 | ՔԴՕ փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին նախագծի 5-րդ հոդվածի վերաբերյալ դիտողություն․ Անթույլատրելի է, դատական տուգանք կիրառելու մասին որոշման կիրառումը այն պայմաններում, երբ այն բողոքարկվել է վերադաս ատյան։ Ենթադրենք տուգանքի որոշումը բողոքարկվում է,բողոքի քննությունը փաստացի տևում է 3 ամիս, որի արդյունքներով որոշումը վերացվում է։ Սակայն փաստացի այդ ժամանակահատվածում այնձը, ում հանդեպ կայացվել էր անհիմն տուգանք, զրկված է լինելու այդ ընթացքում իր գույքը /դրամը/ տիրապետելու և տնօրինելու հնարավորությունից, կրելով գույքանին վնաս /օրինակ՝ չստացված տոկոսային եկամուտ և այլն/։ Առաջարկում եմ դատական տուգանք կիրառելու մասին որոշման ուժի մեջ մտնելու ժամկետը սահմանել բողոքարկման ժամկետի ավարտի ավարտի օրվան հաջորդող օրը։ | ||
3 | Տիգրան Ստեփանյան 13.04.2024 15:37:58 | ՔԴՕ փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին նախագծի 6-րդ հոդվածի «Հոդված 155.1. Դատական նիստից դուրս դատական տուգանք կիրառելու առանձնահատկությունները» վերաբերյալ դիտողություն․ Անհարկի ծանրաբեռնում է դատավարության մասնակցին և լրացուցիչ հնարավորություն է ընձեռում էությամբ անհիմն դատական տուգանք կիրառելու որոշում կայացնելու համար։ Դատական տուգանք կիրառելու վերաբերյալ որոշում կայացնելու մասով պարզաբանման ենթակա հարցերը կարող են և պետք է լուծվեն դատական նիստի ընթացքում։ Առաջարկում եմ հոդվածը բացառել։ | ||
4 | Տիգրան Ստեփանյան 13.04.2024 15:38:09 | ՔԴՕ փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին նախագծի 6-րդ հոդվածի «Հոդված 155.3. Եզրափակիչ դատական ակտով կամ հայցադիմումի ընդունումը մերժելու մասին որոշմամբ դատական տուգանք կիրառելու առանձնահատկությունները» վերաբերյալ դիտողություն․ Անընդունելի է, ի՞նչ է նշանակում << հայցադիմումի ընդունումը մերժելու մասին որոշմամբ հաստատվել է իրավունքի չարաշահման փաստը>>։ <<Իրավունքի չարաշահման փաստ>> եզրույթը չի կարող սահմանվել առանց որևէ մեկնաբանման տեղիքի, դա առավելապես սուբյեկտիվ գնահատական է, որը չի կարող օգտագործվել որպես անձի նկատմամբ տուգանքի կիրառման հիմք։ Առաջարկում եմ հոդվածը բացառել։ | ||
5 | Տիգրան Ստեփանյան 13.04.2024 15:38:19 | ՔԴՕ փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին նախագծի 6-րդ հոդվածի «Հոդված 155.4. Իրավունքի իրականացման սահմանափակում կիրառելու առանձնահատկությունները» վերաբերյալ դիտողություն․ Ապացույցներ ներկայացնելը, դատավարության մասնակիցներին հարցեր տալը, միջնորդություններ ներկայացնելը և դիրքորոշում ներկայացնելը հանդիսանում են առանցքային դատավարական իրավունքներ, և դրանց սահմանափակումը հանդիսանում է կողմերի հավասարության և արդար դատաքննության, իրավունքի ոտնահարում։ Առաջարկում եմ հոդվածի 2-րդ կետից բացառել <<Ապացույցներ ներկայացնել, դատավարության մասնակիցներին հարցեր տալ, միջնորդություններ ներկայացնել և դիրքորոշում ներկայացնել>> բառակապակցությունները։ |