«ՀՀՇՆ 21-02-2022 «ՊԱՀԵՍՏՆԵՐ ՆԱՎԹԻ ԵՎ ՆԱՎԹԱՄԹԵՐՔԻ. ՆԱԽԱԳԾՄԱՆ ՆՈՐՄԵՐ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ ՆՈՐՄԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՔԱՂԱՔԱՇԻՆՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2001 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 1-Ի N 82 ՀՐԱՄԱՆՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ՔԱՂԱՔԱՇԻՆՈՒԹՅԱՆ ԿՈՄԻՏԵԻ ՆԱԽԱԳԱՀԻ ՀՐԱՄԱՆԻ ՆԱԽԱԳԻԾ
-
2 - Կողմ
-
0 - Դեմ
ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ
«ՀՀՇՆ 21-02-2022 «ՊԱՀԵՍՏՆԵՐ ՆԱՎԹԻ ԵՎ ՆԱՎԹԱՄԹԵՐՔԻ. ՆԱԽԱԳԾՄԱՆ ՆՈՐՄԵՐ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՇԻՆԱՐԱՐԱԿԱՆ ՆՈՐՄԵՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ԵՎ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՔԱՂԱՔԱՇԻՆՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐԻ 2001 ԹՎԱԿԱՆԻ ՀՈԿՏԵՄԲԵՐԻ 1-Ի N 82 ՀՐԱՄԱՆՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ՔԱՂԱՔԱՇԻՆՈՒԹՅԱՆ ԿՈՄԻՏԵԻ ՆԱԽԱԳԱՀԻ ՀՐԱՄԱՆԻ ՆԱԽԱԳԾԻ
1. Անհրաժեշտությունը
Նշված նորմերի մշակման անհրաժեշտությունը պայմանավորված է Հայաստանի Հանրապետությունում նավթի և նավթամթերքի նոր կառուցվող, վերակառուցվող և տեխնիկապես վերասարքավորվող պահեստների նախագծման, դրանց անվտանգ շահագործման նկատմամբ նորմատիվ պահանջների ապահովմամբ: Նավթի և նավթամթերքի պահեստների առանձնահատկություններից ելնելով, նորմերրով սահմանվում են դրանց նկատմամբ հրդեհային անվտանգության հիմնական պահանջները՝ պահեստների նավթամբարների, արտադրական և վարչական շենքերի ու շինությունների, տեխնոլոգիական կայանքների ու սարքավորանքնրի միջև հեռավորությունները, նավթամբարների կառուցվածքն ու տեղակայման պայմանները, հրդեհի ազդանշանման ու հրդեհաշիջման, անվտանգության այլ անհրաժեշտ համակարգերի նկատմամբ հիմնական պահանջները: Նորմերի մշակումը կարևորվում է նախագծային և շինարարական աշխատանքների որակի բարձրացման և տեխնոլոգիական նոր մեթոդների ներդրման, այդ օբյեկտներին ներկայացվող հրդեհային անվտանգության պահանջների սահմանման անհրաժեշտությունից ելնելով, որոնք պահանջում են հատուկ մոտեցումներ և տեխնոլոգիական լուծումներ, խորհրդային տարիներին մշակված նորմերի կիրառումը այլևս արդիական չէ, չի բխում քաղաքաշինության բնագավառի արդի պահանջներից:
2. Ընթացիկ իրավիճակը և խնդիրները
ՀՀ տարածքում ներկայումս գործում են նախկին ԽՍՀՄ շինարարական նորմերը՝ ՍՆիՊ II-106-79 «Պահեստներ նավթի և նավթամթերքի. Հակահրդեհային նորմեր», որոնք այլևս արդիական չեն կառուցապատման (տարածական պլանավորման) ծրագրերի համար և չեն համապատասխանում ստանդարտացման փաստաթղթերի ազգային համակարգի, քաղաքաշինական, բնապահպանական ու սանիտարական նորմերին, համահունչ չեն ԱՊՀ և ԵՄ երկրներում գործող արդի ընթացակարգերին, միջկառավարական, միջպետական պայմանագրերով ստանձնած պահանջներին ու սահմանված մարտահրավերներին:
Ակնհայտ է, որ նախագծային կամ շինարարական կազմակերպությունները Նավթի և նավթամթերքի պահեստների և այլ շինարարական օբյեկտների նախագծերի մշակման աշխատանքներում և գործնականում դրանց տեղաբաշխմանը, հրդեհային անվտանգությունը, դասակարգմանը ներկայացվող հիմնական պահանջները շատ դեպքերում ապահովում են իրենց <հայեցողությամբ>, ներդնում և կիրառում են նորմատիվ բնույթի այնպիսի <ընթացակարգեր>, որոնք օրենսդրորեն ՀՀ տարածքում հիմնավորված չեն: Բացի այդ, գործող նորմերով նավթամբարներին գործնականում չի նախատեսվում հակահրդեհային ինքնաշխատ կամ անշարժ հրդեհաշիջման համակարգեր և դրանց նկատմամբ պահանջներ, ինչը հրդեհային անվտագության առումով անթույլատրելի է:
Հաշվի առնելով վերոգրյալը, որպես պահանջված առաջնահերթություն, ՀՀ քաղաքաշինության կոմիտեն ՀՀ 2021 թվականի պետական բյուջեի միջոցների հաշվին նախաձեռնել է «Պահեստներ նավթի և նավթամթերքի. Նախագծման նորմեր» շինարարական նորմերի մշակման գործընթացը: 2021 թվականի ապրիլի 19-ի N N ՀՀՔԿ-ԳՀԱՇՁԲ-21/26 պետական գնման պայմանագրի համաձայն՝ <ԳՐԻՄԱՆ> սահմանափակ պատասխանատվությամբ ընկերությանը պատվիրվել են «Պահեստներ նավթի և նավթամթերքի. Նախագծման նորմեր» շինարարական նորմերի մշակման և տեղայնացման աշխատանքները: Աշխատանքների կատարման ժամկետ է սահմանվել 350 օրացուցային օր:
Մշակված փաստաթղթի առաջին և երկրորդ խմբագրությունները սահմանված կարգով ներկայացվել են շահագրգիռ մարմինների և կազմակերպությունների քննարկմանը, որից հետո այն վերջնամշակվել է և ներկայացվել պետական իրավական փորձաքննության՝ <Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին> ՀՀ օրենքի պահանջին համապատասխան:
2.1. Կապը ռազմավարական փաստաթղթերի հետ
1) «Շրջակա միջավայրի վրա ազդեցության գնահատման և փորձաքննության մասին» ՀՀ օրենք
Հոդված 14
2) <Քաղաքաշինության մասին> ՀՀ օրենք
Համաձայն Հոդված 2-ի`<Քաղաքաշինությունը Հայաստանի Հանրապետությունում կենսագործունեության համար բարենպաստ տարածական միջավայրի ստեղծման կամ փոփոխման նպատակով պետության, ֆիզիկական, իրավաբանական անձանց և դրանց միավորումների գործողությունների համախումբ է, որն ընդգրկում է` շենքերի, շինությունների շահագործումը` իրավական ակտերի, քաղաքաշինական և նորմատիվ-տեխնիկական փաստաթղթերի պահանջներին համապատասխան.>
3) ՀՀ կառավարության 2021թվականի ապրիլի 8-ի <ՀՀ քաղաքաշինության բնագավառի ռազմավարական ծրագիրը և ծրագրի իրագործումն ապահովող միջոցառումների ցանկը հաստատելու մասին> N531-Լ որոշում
Կետ 14` <Արդի պայմաններում քաղաքաշինության քաղաքականությունը ձևավորվում և իրականացվում է համաշխարհային տնտեսության գլոբալիզացման պայմաններում: Տեխնոլոգիական գործընթացները ենթադրում են հասարակության գործունեության և մարդկանց կյանքի կազմակերպման նոր մոտեցումներ, մեծացնում են աղետների սպառնալիքը, հետևաբար՝ անվտանգության պահանջները: Պետության կարևորագույն պարտավորություններից է մարդու կյանքի ու գործունեության անվտանգության իրավունքի ապահովման համար համապատասխան պայմանների ստեղծումը:>
Միաժամանակ հարկ է նշել, որ «Պահեստներ նավթի և նավթամթերքի. Նախագծման նորմեր» շինարարական նորմերը հաստատելու մասին ՀՀ քաղաքաշինության կոմիտեի նախագահի Հրամանի նախագծի ընդունումը լրացուցիչ ֆինանսական միջոցների անհրաժեշտություն և պետական բյուջեի եկամուտներում և ծախսերում փոփոխություններ չեն սպասվում:
3. Նախագծի մշակման գործընթացում ներգրավված ինստիտուտները և անձինք
ՀՀ քաղաքաշինության կոմիտեի աշխատակիցներ, <ԳՐԻՄԱՆ> սահմանափակ պատասխանատվությամբ ընկերություն:
4. Ակնկալվող արդյունքը
Արդիական նորմատիվ փաստաթղթի ձեռքբերում, նախագծային և շինարարական օբյեկտների արդյունքային ցուցանիշների համապատասխանեցում միջազգային չափանիշներին:
-
Քննարկվել է
12.05.2022 - 27.05.2022
-
Տեսակ
Հրաման
-
Ոլորտ
Քաղաքաշինություն
-
Նախարարություն
Քաղաքաշինության կոմիտե
Դիտումներ` 3710
Տպել