Հերիքնազ Գևորգյան
07.04.2025
Իմ կարծիքով ծրագիրը կգործի լիարժեք այն դեպքում,երբ ավելի շատ ուշադրություն դարձվի գործնականին,տեսականի մասով,իհարկե, ուսման տևողության կրճատումը տեղին է,եթե բովանդակային նյութը հնարավոր է անցնել նախատեսված ժամանակում։
13 - Կողմ
3 - Դեմ
ՆԱԽԱԳԻԾ
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ
«_____» 2025 թվականի N____-Ն
ՆԵՐՔԻՆ ԳՈՐԾԵՐԻ ԲՆԱԳԱՎԱՌՈՒՄ ՊԵՏԱԿԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԼԻԱԶՈՐ ՄԱՐՄՆԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՀԱՍՏԱՏՈՒԹՅԱՆ ՄԻՋԻՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ ՏԵՎՈՂՈՒԹՅՈՒՆԸ ՍԱՀՄԱՆԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Հիմք ընդունելով «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման մասին» օրենքի 8-րդ հոդվածի 3-րդ մասը` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ |
Ն. ՓԱՇԻՆՅԱՆ |
« » ________2025թ. |
ք. Երևան
Քննարկվել է
25.03.2025 - 09.04.2025
Տեսակ
Որոշում
Ոլորտ
Կրթություն և գիտություն
Նախարարություն
Ներքին գործերի նախարարություն
Դիտումներ` 493
Տպել07.04.2025
Իմ կարծիքով ծրագիրը կգործի լիարժեք այն դեպքում,երբ ավելի շատ ուշադրություն դարձվի գործնականին,տեսականի մասով,իհարկե, ուսման տևողության կրճատումը տեղին է,եթե բովանդակային նյութը հնարավոր է անցնել նախատեսված ժամանակում։
06.04.2025
Հայաստանի Հանրապետության կառավարության սույն որոշումը, որը սահմանում է ՆԳ բնագավառի միջին մասնագիտական կրթական ծրագրերի տևողությունը (1.5-ից 5 տարի), պետք է գնահատել մի քանի կարևոր տեսանկյուններից. Տևողության շրջանակի (1.5-5 տարի) սահմանումը հնարավորություն է տալիս հարմարեցնել ուսուցման ծրագրերը՝ կախված մասնագիտացումից, պահանջարկից կամ պրակտիկ կարիքներից։ Որոշումը հիմնավորված է «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման մասին» օրենքով, ինչը ապահովում է իրավական հիմնավորում։ Պետք է հստակեցվեն ծրագրերի տարբերակների չափորոշիչները (օրինակ՝ որ 1.5 տարվա ծրագիրը ինչպիսին պետք է լինի 5 տարվա կտրվածքով)։ Կրճատված ծրագրերի դեպքում անհրաժեշտ է ապահովել, որ ուսուցման որակը չտուժի։ Եթե 1.5 տարին բավարար չէ որոշ մասնագիտությունների համար, կարող է առաջանալ կրթության և գործնական պահանջների միջև բաց։ Առանց հստակ ուղեցույցների, ուսումնական հաստատությունները կարող են դժվարություններ ունենալ ծրագրերը ձևավորելիս։ Եթե որոշումը կիրառվի հաշվի առնելով մասնագիտական և սոցիալական պահանջները, այն կարող է բարելավել ՆԳ համակարգի կադրերի պատրաստվածությունը։
06.04.2025
Կարծումեմ` տեսական մասին զուգահեռ նշված ժամանակահատվածում գործնական պարապմունքներին պետք է ուշադրություն սևեռել։ Գիտելիքից, դրա կիրառությունից զատ ուսանողը պետք է հոգեպես պատրաստվի իր` բոլոր մյուս աշխատանքներից տարբերվող առաքելությանը։ Կարծում եմ` պետք է ներդնել որևէ գործիք` ստուգելու, թե ծրագրի ավարտին ուսանողը որքանով է հավասակշիռ, կարողանում է արդյոք արագ արձագանքել , լարված իրավիճակում ինչպես է դրսևորվում։ Շնորհակալություն։