Հիշել նախագիծը

«Մանկավարժահոգեբանական և ուսումնամեթոդական հմտություններ ապահովող մոդուլներով իրականացվող դասընթացի միջոցով առնվազն 30 կրեդիտ շնորհելու կարգը հաստատելու մասին» ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի հրամանի նախագիծ

92%8%
  • Քննարկվել է

    14.03.2025 - 29.03.2025

  • Տեսակ

    Հրաման Որոշում

  • Ոլորտ

    Կրթություն և գիտություն

  • Նախարարություն

    Կրթության, գիտության,մշակույթի և սպորտի նախարարություն

Ուղարկել նամակ նախագծի հեղինակին

Ձեր ուղարկած առաջարկը կտեղադրվի կայքում 10 աշխ. օրվա ընթացքում

Չեղարկել

Դիտումներ` 754

Տպել

Առաջարկներ`

Թերեզա Մկրտչյան

29.03.2025

Մեր կրթական համակարգի համար, հաշվի առնելով, վերջին տարիներին դիտվող մանկավարժական կրթության համար դիմողների թվաքանակի նվազումը, կարևոր նախագիծ եմ համարում և ներկայացնում եմ որոշ առաջարկներ՝ 1․Նախագծում չնայած նշված են գնահատման ձևերը, կարելի է ավելի հստակ չափանիշներ նշել , որոնցով կգնահատվեն մասնակիցների հետազոտական աշխատանքները, ինչը կնվազեցնի սուբյեկտիվ որոշումների հնարավորությունը։ 2․Բուհերի և կազմակերպությունների կողմից պետք է հստակեցված լինի բողոքարկման կարգը, որը կերաշխավորի թափանցիկ և օբյեկտիվ գնահատում։ 3․ Նախագծում նշվում է, որ դասընթացները կարող են լինել վճարովի կամ անվճար, բայց չի նշվում որևէ պետական աջակցության կամ անհատական կրթաթոշակների մասին։ 4․Կարելի է ավելացնել մանկավարժահոգեբանական և ուսումնամեթոդական հմտություններ ապահովող դասընթացների որակի վերահսկման մեխանիզմներ՝ ապահովելու համար, որ դասընթացներն իսկապես համապատասխանեն մասնագիտական պահանջներին։ Շնորհակալություն կրթության ոլորտում բարեփոխումներ իրականացնելու համար։

Մարիետտա Ավագյան

28.03.2025

Առաջարկում եմ հստակեցնել 30 կրեդիտի տրամադրման չափորոշիչները այն մանկավարժներին, որոնք արդեն իսկ ունեն մանկավարժի որակավորում, բայց չեն կարող դասավանդել այլ առարկա, քանի որ չունեն վերջին տասը տարվա ընթացքում տվյալ առարկայի մանկավարժական (կամ ուսուցչական) գործունեության առնվազն հինգ տարվա աշխատանքային ստաժ ։Հնարավորություն տալ անցնել մոդուլային ուսուցման համակարգ՝ համապատասխան անցումային դասընթացներով՝ դասավանդելու այլ առարկաներ։ Կազմակերպել «Պրակտիկ հիմունքներ» դասընթացներ, որտեղ մասնակիցները, չունենալով բավարար մանկավարժական փորձ, հնարավորություն կունենան ներգրավվել գործնականում՝ դասավանդելով առնվազն մեկ այլ առարկա՝ այսպես կոչված «մեկ տարվա կամավոր ատեստավորման» պայմանով։ Ներդնել մասնակիցների ու դասընթացների կազմակերպիչների փոխադարձ գնահատման գործիքներ, որոնք թույլ կտան օբյեկտիվորեն գնահատել դասընթացների արդյունավետությունը: Դա կօգնի հասկանալ՝ արդյոք 30 կրեդիտով նախատեսված ծրագրերը բավարարում են մասնակիցների սպասումները և կարիքները:

Մարիետտա Ավագյան

28.03.2025

Առաջարկում եմ հստակեցնել 30 կրեդիտի տրամադրման չափորոշիչները այն մանկավարժներին, որոնք արդեն իսկ ունեն մանկավարժի որակավորում, բայց չեն կարող դասավանդել այլ առարկա, քանի որ չունեն վերջին տասը տարվա ընթացքում տվյալ առարկայի մանկավարժական (կամ ուսուցչական) գործունեության առնվազն հինգ տարվա աշխատանքային ստաժ ։Հնարավորություն տալ անցնել մոդուլային ուսուցման համակարգ՝ համապատասխան անցումային դասընթացներով՝ դասավանդելու այլ առարկաներ։ Կազմակերպել «Պրակտիկ հիմունքներ» դասընթացներ, որտեղ մասնակիցները, չունենալով բավարար մանկավարժական փորձ, հնարավորություն կունենան ներգրավվել գործնականում՝ դասավանդելով առնվազն մեկ այլ առարկա՝ այսպես կոչված «մեկ տարվա կամավոր ատեստավորման» պայմանով։ Ներդնել մասնակիցների ու դասընթացների կազմակերպիչների փոխադարձ գնահատման գործիքներ, որոնք թույլ կտան օբյեկտիվորեն գնահատել դասընթացների արդյունավետությունը: Դա կօգնի հասկանալ՝ արդյոք 30 կրեդիտով նախատեսված ծրագրերը բավարարում են մասնակիցների սպասումները և կարիքները:

Տեսնել ավելին