Հիշել նախագիծը
«Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի 2022 թվականի հունիսի 9-ի N 20-Ն հրամանում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի հրամանի նախագիծը
Ամփոփաթերթում ներառվում են նախագծի վերաբերյալ ներկայացված բոլոր բովանդակային առաջարկությունները, առցանց գրվածները` 2 աշխատանքային օրվա, էլ. փոստով ուղարկվածները` 10 աշխատանքային օրվա ընթացքում
h/h | Առաջարկության հեղինակը, ստացման ամսաթիվը | Առաջարկության բովանդակությունը | Եզրակացություն | Կատարված փոփոխությունը |
---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |
1 | Նատալյա Մանուկյան 10.11.2024 21:02:43 | Հայաստանի Հանրապետության կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի 2022 թվականի հունիսի 9-ի N20-Ն հրամանի նախագծում փոփոխությունների և լրացումների առաջարկը կարևորում եմ, քանի որ այն կարող է բարելավել կրթության, գիտության և մշակույթի ոլորտում գործող կարգավորումները՝ դրանց համապատասխանեցնելով ժամանակի և հասարակական պահանջների փոփոխություններին: Առաջարկություն՝ Փոփոխությունները կարող են ավելի արդյունավետ լինել, եթե քննարկվեն նաև ոլորտի մասնագետների ու շահագրգիռ կողմերի հետ, քանի որ նրանց դիտարկումները կարող են նոր մոտեցումներ և լուծումներ առաջադրել, որոնք առավելագույնս կհամապատասխանեն կրթության և մշակույթի ընթացիկ պահանջներին ու մարտահրավերներին: | ||
2 | Նատալյա Մանուկյան 10.11.2024 21:02:43 | Իրականացված փոփոխությունները և լրացումները պետք է ներառեն նաև ոլորտի սուբյեկտների միջև ավելի հստակ պատասխանատվությունների և աշխատանքային հարաբերությունների ձևավորում, ինչը կբարձրացնի ծրագրերի և քաղաքականությունների իրականացման արդյունավետությունը: Նման հրամանների մեջ հաճախ հնարավոր չէ ամբողջապես ընդգրկել բոլոր գործողությունների մանրամասները, և սա կարող է հանգեցնել իրավաբանական կամ գործնական անորոշությունների: Մասնավորապես, առաջարկում եմ հավելել որոշակի մեխանիզմներ, որոնք թույլ կտան իրականացնել ավելի խորը մոնիթորինգ և գնահատում՝ ըստ այն դեպքում, թե ինչպես են փոփոխությունները իրագործվում տեղում: Սա կօգնի հասկանալ, թե արդյոք նշված փոփոխությունները արդյունավետ են աշխատում տարբեր կրթական հաստատություններում և թե ինչպիսի միջամտություններ կարող են անհրաժեշտ լինել հետագայում: Ավելի լայն քննարկումներ և մասնագիտական դիտարկումներ ներառող աշխատանքային խմբերի ձևավորումը (այդ թվում՝ ուսուցիչներ, ակադեմիկոսներ, մշակութային գործիչներ և այլն) հնարավորություն կտա ավելի համապարփակ ու պրոֆեսիոնալ մոտեցումներ մշակել, որոնք կունենան հեռահար ազդեցություն Հայաստանի կրթական համակարգի վրա։ | ||
3 | Anahit Mhkitaryan 12.11.2024 18:40:02 | «Եթե կրկնակի փորձաքննության արդյունքում դասագրքի երաշխավորման վերաբերյալ որոշումը փոփոխվում է, առարկայական հանձնաժողովի՝ համապատասխան բաժինները փորձաքննած մասնագետներն աշխատանքի համար չեն վարձատրվում...» Առաջարկում եմ վերը նշված հատվածում վերանայել չվճարման մասին դրույթը:Նախ,եթե փորձագիտական խմբի կարծիքը և գնահատականը տարակուսելի է,ինչո՞ւ է ձևավորվում նման խումբ,թող լինի այն փորձագետը,որի տված եզրակացությունը վստահելի է և անբեկանելի:Այլապես՝ դա մարդու սահմանադրական իրավունքի ոտնահարում եմ համարում(Աշխատանքային օրենսգիրք,Հոդված 3),և ,վերջապես եթե կատարվել է համապատասխան աշխատանք,ինչի կատարման և պայմանների մասին նախապես ստորագրված է պայմանագիր(այլապես աշխատանքային իրավահարաբերություններ գոյություն չեն ունենա և որևէ փորձագետ չի կատարի մեծածավալ ուսումնասիրություն),ապա դա կդիտվի հակաօրինական,իհարկե նաև անազնիվ,ոչ արդարացի: |