ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔԸ ««ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ»
-
7 - Կողմ
-
1 - Դեմ
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔԸ
««ՆԱԽԱԴՊՐՈՑԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ»
Հոդված 1. «Նախադպրոցական կրթության մասին» 2005 թվականի նոյեմբերի 15-ի ՀՕ-236-Ն օրենքի (այսուհետ՝ Օրենք)՝
- 3-րդ հոդվածի 1-ին մասի՝
- 2-րդ կետում «ուսումնական բեռնվածության առավելագույն ծավալը» բառերից հետո լրացնել «(զարգացման ոլորտներով պայմանավորված վերջնարդյունքները),» բառերը.
- 4-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ՝
«4) նախադպրոցական այլընտրանքային կրթական ծրագիր՝ նախադպրոցական կրթության նպատակների իրականացմանն ուղղված, սաների տարիքային առանձնահատկություններին համապատասխան ուսումնական պարապմունքների, ուսուցման և դաստիարակության կազմակերպման ձևերի բազմազանություն առաջարկող, զարգացման որևէ ոլորտի գերակայմամբ նախադպրոցական կրթական ծրագիր, որն ապահովում է նախադպրոցական պետական կրթական չափորոշչով սահմանված վերջնարդյունքները.».
- 21-րդ կետում «միջոցառումներ» բառից հետո լրացնել «, որոնք հանդիսանում են նախադպրոցական կրթական և ծառայությունների ծրագրերի անբաժանելի մաս» բառերը.
- 23-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ՝
«23. մանկավարժական աշխատող` ուսուցման և դաստիարակության մեթոդների կիրառման միջոցով սաների կողմից նախադպրոցական կրթական (այդ թվում՝ լրացուցիչ) ծրագրերի յուրացմանը, համապատասխան գիտելիքի և հմտությունների ձեռքբերմանը, արժեքային համակարգի և դիրքորոշման ձևավորմանը նպաստող, նախադպրոցական կրթության պետական կրթական չափորոշչի պահանջներն ապահովող նախադպրոցական ուսումնական հաստատության աշխատակից.».
- 23-րդ կետից հետո լրացել հետևյալ բովանդակությամբ նոր՝ 24-րդ և 25-րդ կետեր՝
«24) դաստիարակ` ուսումնական հաստատությունում սաների կողմից նախադպրոցական կրթական ծրագրերի յուրացումն ապահովող և այդ գործընթացի համար անմիջականորեն պատասխանատու, մանկավարժական աշխատող.
25) մենթոր հաստատություն՝ կրթության պետական կառավարման լիազորված մարմնի կողմից ընտրված նախադպրոցական ուսումնական հաստատություն, որը վերապատրաստումների և խորհրդատվությունների միջոցով նպաստում է նախադպրոցական կրթության պետական չափորոշչի և նախադպրոցական կրթական հիմնական ծրագրերի ներդրմանը, մանկավարժական աշխատողների մասնագիտական զարգացմանը:»:
- 10-րդ հոդվածի՝ 1-ին մասը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ՝
«1. Նախադպրոցական կրթության պետական կրթական չափորոշիչը ներառում է՝
- նախադպրոցական կրթության ավարտին ակնկալվող կարողունակությունները.
- նախադպրոցական տարիքի երեխաների զարգացման ոլորտներով սահմանված վերջնարդյունքները՝ ըստ տարիքային խմբերի.
- նախադպրոցական կրթական ծրագրերի բովանդակությունը. ուսումնադաստիարակչական հիմնական ուղղությունները և դրանցով պայմանավորված կրթական ծրագրի բաղադրիչները.
- նախադպրոցականուսումնական հաստատությունում սաներին զարգացնող միջավայրի չափանիշները:».
- 10-րդ հոդվածը լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ նոր՝ 5-րդ մասով՝
«5. Նախադպրոցական կրթության պետական կրթական չափորոշչով սահմանված կրթության բովանդակության հասանելի մակարդակը ապահովվում է կրթության պետական կառավարման լիազոր մարմնի կողմից հաստատված նախադպրոցական կրթական ծրագրերի (հիմնական, այլընտրանքային) միջոցով:»:
- 11-րդ հոդվածի՝
- 2-րդ մասը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ՝
«2) Նախադպրոցական կրթական ծրագրերի բովանդակությունը ներկայացվում է ոլորտային վերջնարդյունքների ապահովմանը միտված զարգացման հետևյալ ուղղություններով՝
1) սանի ֆիզիկական զարգացում, առողջ ապրելակերպի վերաբերյալ պատկերացումների և սովորությունների ձևավորում.
2) խոսքի և հաղորդակցման, լեզվամտածողության, տրամաբանության, մաթեմատիկական տարրական պատկերացումների զարգացում, գրաճանաչության նախապատրաստում.
3) ճանաչողության զարգացում, փորձարարության և հնարամտության խթանում, խաղային գործունեության խրախուսում.
4) ազգային ինքնության, սեփական և այլոց իրավունքների և պարտականությունների մասին տարրական պատկերացումների ձևավորում․
5) ուսման նկատմամբ վերաբերմունքի ձևավորում.
6) անձնային, հուզակամային զարգացում, համատեղ գործունեության և համագործակցության խթանում, սոցիալականացում.
7) հիգիենիկ և ինքնասպասարկման կարողությունների, անվտանգ կենսագործունեության, կյանքի հմտությունների ձևավորում:».
- 6-րդ մասից հետո լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ նոր՝ 7-րդ մասով՝
«7. Նախադպրոցական ուսումնական հաստատություններում գործածվում են միայն կրթության պետական կառավարման լիազորված մարմնի կողմից երաշխավորված կրթական ծրագրերը, այդ թվում՝ փորձարարական:».
- 17-րդ հոդվածի 1-ին մասից հետո լրացել հետևյալ բովանդակությամբ նոր՝ 1.1 մաս՝
«1.1 Նախադպրոցական ուսումնական հաստատության դաստիարակի պաշտոնը կարող
է զբաղեցնել այն անձը, որը՝
1) ունի միջին կամ բարձրագույն մասնագիտական կրթություն` համապատասխան որակավորմամբ կամ միջին կամ բարձրագույն մանկավարժական կրթություն և վերջին տասը տարվա ընթացքում նախադպրոցական կրթության ոլորտում առնվազն երեք տարվա մանկավարժական գործունեության ստաժ.
2) ունի միջին կամ բարձրագույն մանկավարժական կրթություն և հատուկ դասընթացի միջոցով (այսուհետ՝ մոդուլ) ձեռք է բերել նախադպրոցական մանկավարժության, հոգեբանության և ուսումնամեթոդական հմտություններ ապահովող առնվազն 20 կրեդիտ:».
- 17-րդ հոդվածը լրացնել հետևյալ բովանդակությամբ նոր՝ 5-րդ մասով՝
«5. Սույն հոդվածի 1.1-ին մասի 2-րդ կետերով սահմանված մոդուլը կարող է իրականացնել մանկավարժի որակավորում շնորհող միջին մասնագիտական կամ բարձրագույն ուսումնական հաստատությունը՝ կրթության պետական կառավարման լիազորված մարմնի կողմից երաշխավորվելուց հետո։
- 19-րդ հոդվածի 3-րդ մասում «մանկավարժական» բառից հետո լրացնել «կամ գիտամանկավարժական» բառերը:
- 21-րդ հոդվածի 3-րդ մասը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ՝
«3. Ոչ պետական նախադպրոցական ուսումնական հաստատություններն իրավաբանական անձի կարգավիճակ ունեցող կազմակերպություններ են:»:
- 23-րդ հոդվածի 1-ին մասի 9-րդ կետում «նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունների» բառերից հետո լրացնել «օրինակելի հաստիքացուցակը.» բառերը:
- 24-րդ հոդվածի 1-մասի՝
- 4-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ՝
«4) հաստատում է նախադպրոցական կրթական և նախադպրոցական ծառայությունների ծրագրեր.».
- 6-րդ կետում «տնօրենների և մանկավարժական աշխատողների» բառերը փոխարինել «տնօրենների, մանկավարժական աշխատողների և դաստիարակի օգնականի» բառերով.
- 17-րդ կետը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ՝
«17) սահմանում է նախադպրոցական կրթական ծրագրերի (այդ թվում՝ այլընտրանքային, լրացուցիչ և ծառայությունների), ուսումնական նյութերի՝ նախադպրոցական կրթության պետական կրթական չափորոշչին համապատասխանության փորձաքննության կարգը.».
- 18-րդ կետն ուժը կորցրած ճանաչել.
- 24-րդ կետում «կարող է սահմանել» բառերը փոխարինել «սահմանում է» բառերով.
- 25-րդ կետում «սահմանում է» բառերից հետո լրացնել «պետական և» բառերը.
- 25-րդ կետից հետո լրացել հետևյալ բովանդակությամբ նոր՝ 26-րդ և 27-րդ կետեր՝
«26) հաստատում է մենթոր հաստատությունների ընտրության և մենթորական աշխատանքներ իրականացնողների գործառույթների սահմանման կարգը.
27) հաստատում է մանկավարժի որակավորում շնորհող միջին մասնագիտական կամ բարձրագույն ուսումնական հաստատություն կողմից իրականացվող մոդուլի երաշխավորման կարգը:
Հոդված 2. Սույն օրենքի 1-ին հոդվածի 4-րդ մասով նախատեսված ենթաօրենսդրական իրավական ակտերը ընդունվում են սույն օրենքի ուժի մեջ մտնելուց հետո՝ 12 ամսվա ընթացքում:
Հոդված 3. Սույն օրենքն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:
-
Քննարկվել է
01.07.2024 - 16.07.2024
-
Տեսակ
Օրենք
-
Ոլորտ
Կրթություն և գիտություն
-
Նախարարություն
Կրթության, գիտության,մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Դիտումներ` 2163
Տպել