Tigran Keyan
07.03.2023
ՀՕ-ի ընդունման ժամանակ տվյալ հոդվածի մասով նախագծի հեղինակը նման մեկնաբանություն էր կատարել. « Շահաբաժինների մասով ։ Առաջարկվում է հետեւյալ կարգավորումը։ 2017 թվականից հարկել օտարերկրյա ֆիզիկական անձանց ստացված շահաբաժինները 10% դրույքաչափով, ՀՀ քաղաքացիների համար շահաբաժինները հարկել 2018 թվականի հունվարի 1-ից սկսած, սակայն 5% դրույքաչափով, բայց առաջարկվում է նաեւ մեխանիզմ, որը գործնականում խրախուսում է շահաբաժինները չհարկելու մեխանիզմով դեպքերը, երբ որ բաշխված շահաբաժիններն այնուհետեւ կվերաներդրվեն տվյալ կազմակերպությունում։ Հստակ ձեւակերպում է տրված, որ բոլոր այն դեպքերում, երբ շահաբաժինները հարկվելուց հետո ներդրողը որոշում կկայացնի՝ վերաներդնել տվյալ շահաբաժինը կազմակերպությունում, ապա այդ շահաբաժինների գումարները կփոխհատուցվեն։ Կատարված ներդրումը կփոխհատուցվի շահաբաժիններից պահված հարկը չգերազանցող գումարի չափով։ Դա նշանակում է, որ վերաներդրման դեպքում չհարկել շահաբաժինները, եթե դրանք բաշխվել են, եւ այնուհետեւ որոշում են կայացրել, որ վերաներդնել տվյալ կազմակերպությունում։»։ Այսինքն՝ այս դրույթն ընդունելիս նախատեսվել էր ստացված շահաբաժինների վերաներդրումներ կատարելու մեխանիզմը, որը ներկայացվել էր որպես խրախուսում։ Իսկ այս նախագծով այդ նույն երևույթը մեկնաբանվում է որպես «չարաշահում»։ Առաջարկում եմ այս նախագծի հետ մեկտեղ նախատեսել շահութահարկի դրույքաչափի նվազեցում առնվազն 2%-ի չափով, ինչը կմեղմացնի հարկային բեռը։