"Տնտեսական իրավունքի կենտրոն" Հասարակական կազմակերպություն
05.01.2023
Մովսես Արիստակեսյան Տնտեսական իրավունքի կենտրոն ՀԿ նախագահ Ըստ էության համաձայնվելով կառավարության որոշման նախագծի նպատակադրման հետ, այդուհանդերձ դեմ ենք արտահայտվում դրան՝ հետևյալ հիմնավորումներով. 1. ըստ էության Նախագծով նախատեսվում է հարկային արտոնություն տալ նշված մարզերի տնտեսվարող սուբյեկտներին, ինչը հակասում է ՀՀ հարկային օրենսգրքի հայեցակարգի, ինչպես նաև ՀՀ պետական ֆինանսների կառավարման բարեփոխումների ռազմավարության սկզբունքներին, 2. Նախագծից պարզ չի դառնում, թե մատուցվող ծառայությունների գնի 60 տոկոսով փոխհատուցումը ում է տրվում՝ տնտեսվարողին, թե ծառայություններից օգտվողին: Եթե 1-ին դեպքն է, ապա չեմ կարծում, որ այդպիսով կխթանվի ներգնա տուրիզմը. այդ քայլով պարզապես տնտեսվարողներին տրվում է փոխհատուցում ՝ չմատուցված ծառայությունների համար, ինչը պարզապես կսովորեցնի տնտեսվարողին անգործության դիմաց փոխհատուցում ստանալու արատավոր գործելակերպին: Իսկ երկրորդ դեպքում՝ իրապես կխթանվի շահառուների այցելությունը տվյալ մարզեր՝ հայտարարված ծառայությունների 60 տոկոս զեղչ պայմաններում: Հետևապես անհրաժեշտ է նախագծում հստակություն մտցնել նպատակադրման իրացման մեխանիզմի մեջ, 3. Նախագծում նաև կա խառնաշփոթ հարուցող մեկնաբանություն, հիմնավորում: Դրանում արդարացիորեն նշվում է, որ նշված ոլորտներում գործող տնտեսվարողների մեծ մասը գործում են միկրոձեռնարկատիրության ռեժիմում, հետևապես այս ծրագիրը չի կարող անդրադառնալ նրանց: Այդ դեպքում չեք կարծում, որ այս ծրագրով կոռուպցիոն ռիսկերի դրսևորման համար բարենպաստ հող է նախապատրաստվում, 4. Նախագծում ֆինանսական հիմնավորումը փոխարդաձաբար կապված չեն իրար: Այսպես, նշվում է, որ ըստ գնահատման 2500 աշխատողի (այցելուի) հաշվարկով է տրված ֆինանսկան գնահատականը, ինչը կազմում է պետական բյուջեից 45.0 մլն դրամի հատկացում այս ծրագրին: Մինչդեռ ըստ մեր հաշվարկի այդ գումարը առավելագույնս կարող է կազմել 7.5 մլրդ դրամ (2500*3,0 մլն դրամ): Խնդրում ենք Նախագծում հստակեցրեք փոխհատուցման ձևը, հասցեատիրոջը, չափը և ՀՀ պետական բյուջեից հատկացման չափը: Այդ դեպքում միայն հավանաբար ընդունելի կլինի Նախագիծը: