Հիշել նախագիծը

«Առևտրի և ծառայությունների մասին» օրենքում լրացում կատարելու մասին» օրենքի նախագիծ

«Առևտրի և ծառայությունների մասին» օրենքում լրացում կատարելու մասին» օրենքի նախագիծ

  • Քննարկվել է

    01.02.2022 - 16.02.2022

  • Տեսակ

    Օրենք

  • Ոլորտ

    Ֆինանսական, Տնտեսական

  • Նախարարություն

    Մրցակցության պաշտպանության հանձնաժողով

Ուղարկել նամակ նախագծի հեղինակին

Ձեր ուղարկած առաջարկը կտեղադրվի կայքում 10 աշխ. օրվա ընթացքում

Չեղարկել

Դիտումներ` 5976

Տպել

Առնչվող փաստաթղթեր/ հղումներ

Առաջարկներ`

"ԸԴՎԱՅԶ բիզնես և իրավաբանական խորհրդատվություն" ՍՊԸ

16.02.2022

3․ Առաջարկվող 15.7 հոդվածի 2-րդ մասի պահանջը մի կողմից չափազանց խիստ է (շատ բարձր շեմ է դնում «մինչև *** տոկոս» ակցիաների համար, որոնք թեպետ մոլորեցնող են, երբ առավելագույն զեղչ է կիրառվում միայն 1-2 ապրանքի համար, բայց հիմնավոր են, եթե զգալի քանակի ապրանքների վրա այդ զեղչը կիրառում է, օրինակ՝ ապրանքների 5-10 տոկոսի նկատմամբ): 4․ Առաջարկվող 15.7 հոդվածի 4-րդ մասի պահանջը «ամբողջական» տեղեկություններ հրապարակելու մասով խնդրահարույց է: Հաճախ ակցիայի բոլոր մանրամասները հնարավոր չէ հրապարակել գովազդային նյութում, ու այս պահանջը անորոշություն է ստեղծում առ այն, թե տեղեկությունները որ մասը առանձին ներկայացնելու (օրինակ՝ գովազդում նշված կայքեջում) դեպքում տեղեկությունները ալյևս չեն համարվի «ամբողջական»: Կարծում եմ իմաստ ունի առաջնորդվել արդեն իսկ օրենսդրական ամրագրում ու մեկնաբանման պրակտիկա ունեցող «մոլորեցնող» եզրույթով:

"ԸԴՎԱՅԶ բիզնես և իրավաբանական խորհրդատվություն" ՍՊԸ

16.02.2022

1. Չնայած «վաճառող» եզրույթի սահմանումից ենթադրվում է, որ նոր կարգավորումները նախատեսված են միայն մանրածախ առևտրի համար, սակայն քանի որ օրենքում չկա «ծառայություններ մատուցող» եզրույթի սահմանում, նպատակահարմար է հստակեցնել, որ կարգավորումները կիրառվում են միայն մանրածախ առևտրին: 2. Առաջարկվող 15.4 հոդվածում «գնի փոփոխման հետ չկապված այլ միջոցառում» եզրույթը չափից լայն է ձևակերպված, ու փաստացի կարող են ներառել ցանկացած գովազդ, ինչը չի բխում կարգավորման նպատակներից: Թեպետ 15․6 հոդվածում տրված օրինակները միանգամայն տրամաբանական են (համահունչ են կարգավորման նպատակներին), սակայն դրանց ոչ սպառիչ բնույթը խնդրահարույց է։ Առաջարկում ենք բացառել կարգավորման կիրառումը գովազդի հանդեպ, քանի դեռ որևէ նյութական առավելություն սպառողին չի առաջարկվում։

Տեսնել ավելին