Հիշել նախագիծը
«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՎԱՐՉԱՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ԲԱԺԱՆՄԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ ԵՎ «ՏԵՂԱԿԱՆ ԻՆՔՆԱԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄ ԵՎ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
-
167 - Կողմ
-
270 - Դեմ
Ամփոփաթերթում ներառվում են նախագծի վերաբերյալ ներկայացված բոլոր բովանդակային առաջարկությունները, առցանց գրվածները` 2 աշխատանքային օրվա, էլ. փոստով ուղարկվածները` 10 աշխատանքային օրվա ընթացքում
h/h | Առաջարկության հեղինակը, ստացման ամսաթիվը | Առաջարկության բովանդակությունը | Եզրակացություն | Կատարված փոփոխությունը |
---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |
1 | Sergey Hovhannisyan 02.09.2021 13:10:04 | Շրջանային եղանակով համայնքաների խոշորացումը իր մեջ պարունակում է բազմաթիվ ռիսկեր. Օրինակ նախատեսվում է Մասիս քաղաքը իր շրջակա գյուղերով խոշորացնել և դարձնեկլ մեկ համայնք: Այսինքն՝ թվով 27 համայնք միանում է իրար: Այսքան մեծ չափով և քանակով բազմաբնակավայր համայնքը ղեկավարելը և համաչափ զարգացնելը շատ բարդ կլինի. համոզված եմ անհնար: Բնակչությունը մոտավոր կկազմի՝ 20 հազար Մասիս քաղաքը+10 հազար Այնթապ համայնքը+8000 Նոր Խարբերդ համայնքը և + ևս 24 համայնք միջինում յուրաքանչյուրը 3 հազար = արդեն իսկ 100 հազարը գերազանցեց: Նշանակում է լինելու է 33 ավագանի: Հաշվի առնելլով որ բնակչության կի ստվար հատվածը բնակվում է թվարկածս երեք համայնքներում, մոտավորապես 40 հազարը, ապա պարզից էլ պարզ է որ ավագանու մի քանի անդամ կունենան այդ համայնքները իսկ ավելի փոքր համայնքներից գուցե և ավագանիներ չընտրվեն և նրանք ներկայացված չլինեն: Բացի դա 27 բնակավայր/համայնքի խնդիրները լուծելը շատ դժվար է լինելու և մեծապես տուժելու են փոքր համայնքներն ու թեկուզ խոշոր համայքնների ծայրամասերը: Ռիսկերի շարքը կարելի է անվերջ թվարկել: Գիտակցելով խոշորացման անհրաժեշտությունը և արդյունավետ խոշորացնելու դեպքում միջոցների ճիշտ կառավարման դեպքում հնարավոր դրական հետևանքները՝ որպես խնդրի լուծում առաջարկում եմ որ խոշորացումը իրականացվի ավելի փոքր խմբերով: Օրինակ 27 համայնքի փոխարեն խոշորացվի աշխարհագրորեն ավելի մոտ և կենցաղով ավելի մոտ համայնքները: Օրինակ Այնթապը, Խարբերդը, Մարմարաշենը և Նոր Կյուրին իրար շատ մոտ են աշխարհագրորեն և միասին ունեն մոտ 20 հազարից ավել բնակչությունը, որը կառավարելը և զարգացնելը ու խնդրիներին օպերատիվ արձագանքելը շատ ավելի հեշտ կլինի: Եթե այս սկզբունքով իրականացնենք խոշորացումները, ապա վստահ եմ շանսերը հաջողելու շատ ավելի մեծ են: | Ավագանու ընտրությունները կայանալու են համամասնական ընտրակարգով, և այս պարագայում քաղաքական ուժը, որն առաջադրել է ավագանու անդամների թեկնածուներին, կարող է որոշել վերջիններիս ներկայացվածությունը այս կամ այն բնակավայրից: Որքան խոշոր և կազմակերպված լինեն համայնքները, մեծ լինեն դրանց լիազորությունների շրջանակներն ու այդ լիազորությունները գործնականում իրականացնելու կարողություններն ու հնարավորությունները, այնքան առավել բարենպաստ միջավայր կարող է ձևավորվել համայնքների միջև, համայնքների և պետության միջև տարաբնույթ համագործակցության ծավալման, այդ թվում միջհամայնքային միավորումների ստեղծման և լիազորությունների ապակենտրոնացման համար: | |
2 | Ինեսա 04.09.2021 01:01:06 | 27 գյուղ ներգրավել մեկ տարածքի մեջ այնքան էլ արդյունավետ չէ։ Բացի դրանից ծրագրի շրջանակներում ներգրաված փոքր գյուղերը ( բմակչության, տարծքային առումով) քիչ աջակցություն կստանա համայնքապետարանից։ Համենայնդեպս հավանականությունը մեծ է, քր մեծ գյուղերին ավելի մեծ ուշադրություն կդարձվի քան մյուսներին։ Առաջարկում եմ խոշորացման մեջ ներգրավել տարածքային և բնակչության առումով ավելի փոքր գյուղերի, քանի որ մյուս խոշոր գյուղերն այնքան կարիք չունեն, որքան փոքր գյուղերը։ | Առաջարկությունն առարկայական չէ: | |
3 | Արտյոմ Կարապետյան 04.09.2021 21:41:18 | Եթե խոշորացման իմաստը կայանում է նրանում որ 30 գյուղին մի 2 հատ տեխնիկա տան տան դա քիչ է, խոշորացման դեպքում փոքր գյուղերը կամաց կամաց վերանալու են, հիմնական ուշադրությունը դարձվելու է քաղաքներին և մեծ համայնքներին, այդպիսի մեծ քանակության գյուղերի դեպքում համայնքի ղեկավարը չի կարողանալու իրականացնել նորմալ ղեկավարում և տեղյակ լինել համայնքի խնդիրներին, գյուղացիների համար ստեղծվելու են լրացուցիչ դժվարություններ համայնքային տարբեր գործառույթների հետ կապված, պարզ է որ փոքր գյուղերը գրեթե չեն ունենա իրենց ներկայացուցիչները ավագանու կազմում։ Խոշորացման մեջ պարզ չէ նաև թե ինչ սկզբունքով են ընտրվում գյուղերի քանակները, երևի Խորհրդային Հայաստանի շրջաններով։ Եթե խոշորացում կատարվում է անընդհատ մեծացման սկզբունքով կարող է պարզվի որ ամբողջ Հայաստանը մի համայնք Է։ Այսօր կարիք կա գյուղերի զարգացման ծրագրերի իսկ այս դեպքում գյուղերը դառնում են քաղաքներին կից ինչ որ ծայրամասեր, հասկանալի է որ որոշ գյուղերում որոշ ծրագրեր կլինեն իսկ որոշ փոքր գյուղեր կմատնվեն մոռացության։ Վերջին տարիներին որոշ փոքր գյուղերում որոշակի ծրագրեր էին կատարվում երևի դրանց մեծ մասը կդադարի և հիմնական գումարները համայնքապետերը կուղղեն մեծ համայնքներին։ Համենայնդեպս արդեն միավորված համայնքների փոքր գյուղերում այդպես էլ էական փոփոխություն չեմ տեսել, ավելին չմիավորվածներում վերջին տարիներին տեսնում եմ։ Եթե միավորման նպատակը աշխատատեղերի կրճատումն է կարելի է դա անել համայնքապետարաններում աշխատատեղերի և աշխատավարձի սահմանափակումներով։ | Ավագանու ընտրությունները կայանալու են համամասնական ընտրակարգով, և այս պարագայում քաղաքական ուժը, որն առաջադրել է ավագանու անդամների թեկնածուներին, կարող է որոշել վերջիններիս ներկայացվածությունը այս կամ այն բնակավայրից: Համայնքների միավորման նպատակներին և ձեռքբերումներին առաջարկում ենք ծանոթանալ ՏԿԵ նախարարության կայք-էջում զետեղված տեղեկանքներին: Հղումը՝ http://mtad.am/hy/khoshoracum/ Հաստիքների մասով. ներկայիս վարչական հաստիքները փոխարինվելու են ծառայություններ մատուցող հաստիքներով (գյուղատնտես, անասնաբույժ, դաստիարակ, դայակ բուժքույր և այլն): 2021թ. հունվարի 1-ի դրությամբ միավորված համայնքների աշխատակազմերից կրճատվել է մոտ 1400 հաստիք, փոխարենը՝ ստեղծվել է մոտ 1200 ծառայություն մատուցող նոր հաստիք: |