Добавить в избранное

В стадии разработки

«ԷՆԵՐԳԵՏԻԿԱՅԻ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

Նախագծի նպատակը սպառված էլեկտրական էներգիայի կամ բնական գազի դիմաց վճարների ստացման արդյունավետ իրավական միջոցների ապահովումն է, ինչպես նաև վճարումից խուսափելու նպատակով հնարավոր չարաշահումների կանխումը։

  • Обсуждалось

    27.05.2024 - 12.06.2024

  • Тип

    Закон

  • Область

    Энергетика и природные ресурсы

  • Министерство

    Министерство территориального управления и инфраструктур

Отправить письмо автору проекта

Ваше предложение будет опубликовано на сайте в течение 10 рабочих дней

Отмена

Просмотры 796

Принт

Предложения

«Էներէքս» ՓԲԸ

07.06.2024

ԷՄԱ կանոնների 25 կետի համաձայն՝ Սպառողի նախաձեռնությամբ Երաշխավորված մատակարարի փոխարեն այլ Մատակարարի ընտրությունը կամ ընտրված Մատակարարի փոփոխությունն իրականացվում է ԷՄԱ կանոնների համաձայն՝ օրացուցային տարվա ընթացքում ոչ ավելի, քան 4 անգամ: Մատակարարի կամ Երաշխավորված մատակարարի փոփոխությունը հաշվառվում է Բաշխողի կողմից՝ այդ մասին նշում կատարելով Սպառողի համար բացված անհատական հաշվառման քարտում (այսուհետ` Հաշվառման քարտ): ԷՄԱ կանոնների 59 կետով սահմանվում է, որ Մատակարարի կամ Բաշխողի (Երաշխավորված մատակարարի) նկատմամբ Սպառողի ունեցած պարտքն արգելք չէ այլ Մատակարարի հետ կնքելու Մատակարարման պայմանագիր: Հաշվի առնելով վերը նշված կետերի սահմանումները, ինչպես նաև այն փաստը, որ առաջարկվող նախագծով նախատեսված չէ տեղեկանքի ձև, որով կարտացոլվի հնարավոր Մատակարարների (այդ թվում Երաշխավորված մատակարարի) մոտ Սպառողի էլեկտրաէներգիայի դիմաց վճարային պարտավորությունները, առաջանում է ռիսկ, երբ Երաշխավորված մատակարարի (կամ որևէ այլ Մատակարարի) և բաշխողի կողմից ներկայացված տեղեկանքով (առանց հիմնավորման որ որևիցե այլ Մատակարարի մոտ չմարված պարտավորություն չկա) հնարավոր է դառնում օտարված անշարժ գույքի պետական գրանցումը և նոր Սպառողի հետ էլեկտրական էներգիայի մատակարարման պայմանագրի կնքումը։

Manush Mirzoyan

04.06.2024

Կարծում եմ, հանրային ծառայություններ մատուցող կազմակերպություններից «Վեոլիա Ջուր» ՓԲԸ-ի մոտ նույնպես նման խնդիրներ կարող են առաջանալ, ուստի նպատակահարմար կլինի հարցին տալ համապարփակ և ամբողջական լուծում՝ սահմանելով արդյունավետ իրավական միջոցներ խմելու ջրամատակարարման և ջրահեռացման մատուցված ծառայությունների դիմաց վճարների ստացման համար ևս: Ուստի, ցանկալի է փաթեթում ներառել նաև Ջրային օրենքսգրում լրացում կատարելու մասին օրինագիծ, և ըստ այդմ՝ օրենսգրքի 47.2-րդ հոդվածը լրացնել նոր պարբերությամբ հետևյալ բովանդակությամբ. «Նոր սպառողի հետ խմելու ջրամատակարարման և ջրահեռացման (կեղտաջրերի մաքրման) ծառայությունների մատուցման պայմանագիրը կնքվում է նախորդ սպառողի կողմից սպառված խմելու ջրամատակարարման և ջրահեռացման (կեղտաջրերի մաքրման) ծառայությունների դիմաց վճարային պարտավորությունները (այդ թվում նաև՝ տույժ, տուգանք) ամբողջությամբ կատարված լինելու դեպքում: Բացառությամբ այն դեպքերի, երբ օտարումը կատարվում է Հարկադիր կատարումն ապահովող ծառայության, սնանկության կառավարչի կամ գրավառուի կողմից՝ Կադաստրի կոմիտեն անշարժ գույքի նկատմամբ իրավունքների (սեփականության, վարձակալության, անհատույց օգտագործման, կառուցապատման) պետական գրանցումն իրականացնում է խմելու ջրամատակարարման և ջրահեռացման (կեղտաջրերի մաքրման) ծառայությունների մատակարարի կողմից տրված` տվյալ անշարժ գույքի սպառման համակարգով սպառված խմելու ջրամատակարարման և ջրահեռացման (կեղտաջրերի մաքրման) ծառայությունների դիմաց պարտավորություններ (այդ թվում նաև՝ տույժ, տուգանք) չունենալու վերաբերյալ տեղեկանքի հիման վրա, որն ուժի մեջ է 5 աշխատանքային օր։»:»

Hayk Hwvsepyan

31.05.2024

<<Էներգետիկայի մասին>> ՀՀ օրենքով չեք կարող կարգավորել գույքի պետական գրանցմանը վերաբերող իրավահարաբերություն։

Узнать больше