Добавить в избранное

В стадии разработки

Հայաստանի Հանրապետության օրենքը «Հանրային ծառայության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին»

Հիմնավորում

«Հանրային ծառայության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» օրենքի նախագծի ընդունման

 

 ԱՆՀՐԱԺԵՇՏՈՒԹՅՈՒՆԸ

           Ներկայացված օրենքի նախագիծը պայմանավորված է «Հանրային ծառայության մասին» օրենքի (այսուհետ՝ Օրենք) գործողության ոլորտների հստակեցման, ինչպես նաև օրենքի առանձին դրույթների միջև եղած անհամապատասխանությունները վերացնելու անհրաժեշտությամբ:

 ԸՆԹԱՑԻԿ ԻՐԱՎԻՃԱԿԸ ԵՎ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ

 

  1. Օրենքի 3-րդ հոդվածի 6-րդ մասի համաձայն՝ հանրային ծառայության պաշտոն զբաղեցնող կամ օրենքով սահմանված դեպքերում և կարգով պետական կամ համայնքային ծառայության կադրերի համապատասխան ռեզերվում գտնվող անձը համարվում է հանրային ծառայող: Օրենքի նշված հոդվածը հակասում է «Համայնքային ծառայության մասին» օրենքի 21-րդ հոդվածի 1-ին մասի պահանջներին, որով սահմանված է, որ համայնքային ծառայության կադրերի ռեզերվում կարող են գրանցվել ոչ միայն հաստիքների կրճատման հիմքով պաշտոնից ազատված համայնքային ծառայողները, համայնքային ծառայության թափուր պաշտոն զբաղեցնելու նպատակով հայտարարված մրցույթում հաղթող ճանաչված, սակայն պաշտոնի չնշանակված անձինք, այլև համայնքային քաղաքական, վարչական, հայեցողական պաշտոններ զբաղեցնող անձինք։

         Համայնքային ծառայության և հանրային ծառայության ռեզերվները հիմնովին տարբերվում են նաև այն առումով, որ համայնքային             ծառայության կադրերի ռեզերվում գտնվելու ժամանակահատվածը չի հաշվարկվում որպես համայնքային ծառայության ստաժ,                   ինչպես նաև ռեզերվում գտնող անձինք չեն վարձատրվում։

  1. Օրենքի 8-րդ հոդվածի 8-րդ մասի համաձայն՝ խորհրդականի պաշտոնի համար նախատեսված պաշտոնի անձնագիրը հաստատում է տվյալ մարմնի գլխավոր քարտուղարը, սակայն նույն հոդվածով հստակ տարանջատում չկա պետական հայեցողական պաշտոն զբաղեցնող և համայնքային հայեցողական պաշտոն զբաղեցնող խորհրդականների միջև։ Սա ենթադրում է, որ համայնքային ծառայության ոլորտում խորհրդականի համար նախատեսված պաշտոնի անձնագիրը հաստատում է համայնքապետարանի աշխատակազմի քարտուղարը, որը նշված չէ վերոնշյալ հոդվածում։
  2. Օրենքի 15-րդ հոդվածում բացակայում է տեղական ինքնակառավարման մարմիններում հաստիքների առավելագույն քանակի վերաբերյալ նկարագրությունը։ 15-րդ հոդվածի 6-րդ մասի համաձայն հանրային ծառայության պաշտոնների անձնագրեր կազմելու և անվանացանկ վարելու մեթոդաբանությունը հաստատում է հանրային ծառայությունը համակարգող փոխվարչապետը, մինչդեռ՝ «Համայնքային ծառայության մասին»  օրենքի 9-րդ, 35.2 հոդվածների և «Տեղական ինքնակառավարման մասին»  օրենքի 18-րդ հոդվածի 28-րդ մասի համաձայն՝ վերոնշյալ լիազորությունը վերապահված է  Կառավարության լիազորած պետական կառավարման մարմնին։
  3. Օրենքի 35-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ պետական կամ տեղական ինքնակառավարման մարմնի աշխատակազմի ղեկավարը կամ աշխատակազմի ղեկավարի գործառույթներ իրականացնող անձը տվյալ մարմնում հայտարարատու պաշտոնատար անձին պաշտոնի նշանակելու կամ պաշտոնից ազատելու մասին եռօրյա ժամկետում ծանուցում է Կոռուպցիայի կանխարգելման հանձնաժողովին՝ տրամադրելով համապատասխան ակտի պատճենը: Նշենք որ, տեղական ինքնակառավարման մարմնում (համայնքապետարանում) Հայաստանի Հանրապետության տարածքային կառավարման նախարար, փոխվարչապետի 2008 թվականի դեկտեմբերի 4-ի «Համայնքային ծառայության պաշտոնների յուրաքանչյուր խմբում և ենթախմբում ընդգրկվող պաշտոնների անվանացանկը հաստատելու մասին» N 03-Ն հրամանով հաստատված է աշխատակազմի քարտուղարի պաշտոնը, որը նշված չէ վերոնշյալ հոդվածում։

 ԿԱՐԳԱՎՈՐՄԱՆ ՆՊԱՏԱԿԸ ԵՎ ԲՆՈՒՅԹԸ

           Ներկայացված օրենքի նախագծի նպատակը` «Հանրային ծառայության մասին» ՀՀ օրենքի գործողության մարմիններում,                          համայնքների մասով, հստակություն մտցնելն ու օրենքում առկա անհամապատասխանությունների վերացումն է:

 ԱԿՆԿԱԼՎՈՂ ԱՐԴՅՈՒՆՔԸ

           Նախագծի ընդունմամբ ակնկալվող արդյունքը` սույն հիմնավորմամբ ներկայացված խնդիրների բացակայությունն է:

 ՆԱԽԱԳԾԻ ՄՇԱԿՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ ՆԵՐԳՐԱՎՎԱԾ ԻՆՍՏԻՏՈՒՏՆԵՐԸ ԵՎ

ԱՆՁԻՆՔ

          Նախագիծը մշակվել է ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության վարչական վերահսկողության և              համայնքային ծառայության հարցերի վարչության կողմից:

 

 

  • Обсуждалось

    27.08.2019 - 11.09.2019

  • Тип

    Закон

  • Область

    Территориальное управление и развитие

  • Министерство

    Министерство территориального управления и инфраструктур

Отправить письмо автору проекта

Ваше предложение будет опубликовано на сайте в течение 10 рабочих дней

Отмена

Просмотры 8240

Принт

Предложения

Արմեն Վարդանյան

28.08.2019

«ՀԱՆՐԱՅԻՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ օրենքի նախագծի 1-ին հոդվածում հիմնավորման կարիք ունի համայնքային ծառայության դեպքում կադրերի համապատասխան ռեզերվում գտնվող անձին հանրային ծառայող չհամարելը՝ հաշվի առնելով Հանրային ծառայության մասին ՀՀ օրենքի տարամաբանությունը: Իրավական որոշակիության սահմանադրական պահանջից ելնելով՝ առաջարկում եմ <<Հանրային ծառայության մասին>> ՀՀ օրենքի 4-րդ հոդվածի բովանդակային իմաստով օրենքի նախագծում տալ համայնքային պաշտոնի, ինչպես նաև պետական պաշտոնների բնորոշումները, որովհետև 4-րդ հոդվածի 1-ին մասով բնորոշված է հանրային պաշտոնը, իսկ 2-րդ մասով հանրային պաշտոնները դասակարգվում են պետական և համայնքային պաշտոնների, 3-րդ և 4-րդ մասերով դասակարգվում են համապատասխանաբար՝ պետական և համայնքային պաշտոնները, սակայն պարզ չեն պետական և համայնքային պաշտոնների տարբերությունները և դրանց բնորոշումները, ինչը անհրաժեշտ է հստակեցնել և սահմանել:

Узнать больше