ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

ՕՐԵՆՔԸ

 

«ՃԱՆԱՊԱՐՀԱՅԻՆ ԵՐԹԵՎԵԿՈՒԹՅԱՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ԱՊԱՀՈՎՄԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հոդված 1. «Ճանապարհային Երթևեկության անվտանգության ապահովման մասին» 2005 թվականի հուլիսի 8-ի ՀՕ-166-Ն օրենքի 15-րդ հոդվածի 1-ին մասը շարադրել հետևյալ խմբագրությամբ․

«1. Հայաստանի Հանրապետության տարածքում շահագործվող, այդ թվում՝ այլ պետություններում հաշվառված և վերջին 12 ամսվա ընթացքում 180 օր և ավելի անընդմեջ Հայաստանի Հանրապետությունում շահագործվող տրանսպորտային միջոցները ենթակա են տեխնիկական զննության Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով:»

Հոդված 2. Սույն օրենքն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող տասներորդ օրվանից:

  • Discussed

    20.04.2023 - 05.05.2023

  • Type

    Law

  • Area

    Transport

  • Ministry

    Ministry of Territorial Administration and Infrastructure

Send a letter to the draft author

Your suggestion will be posted on the site within 10 working days

Cancel

Views 2230

Print

Suggestions

Մ. Շ.

22.04.2023

Որպես կարգավորման նպատակ և ակնկալվող արդյունք նշված է հետևյալը՝ «....Օրենքի նախագծի ընդունումը կապահովի ճանապարհային երթևեկության անվտանգության բարձրացմանը և ՀՀ-ում մեծ քանակով շահագործվող ու այլ պետություններում հաշվառված տրանսպորտային միջոցների տեխնիկական զննության գործընթացի կազմակերպման հստակեցմանը»։ Տվյալ ձևակերպումը չի կարող համարվել պետական կառավարման համակարգի մարմնի կողմից ներկայցվող հարիր հիմնավորում։ Առաջարկվում է նշել այն իրականացված վերլուծությունները և վիճակագրական տվյալները՝ որպես տեսանելի ապացույց, որի արդյունքում եզրահանգվել է, որ այլ երկրներում հաշվառված մեքենաները խաթարում են երթևեկությունը և տեխնիկական զննության բացակայությունն է հանդիսանում երթևեկության խաթարման և նվազ անվտանգության ցուցանիշ։ Այն պարագայում երբ այլ երկրում հաշվառված մեքենան այդ երկրում չունի տեխնիկական զննության պահանջ,ՀՀ-ում այդ պահանջի ավելացումը առվազն խորքային հիմնավորման կարիք ունի։ Բավարար հիմնավորում և հիմքեր չկան տվալ կարգավորման համար և նախագծով առաջ բերվող կարգավորումը կարելի է դիտարկել քաղաքացիների վրա հավելյալ և անհարկի ֆինանսական բեռի ավելացման ևս մեկ գործիք։

See more